3ds Max

Łatwy w obsłudze 3ds Max – cena 

3ds Max jest często porównywany do innych programów wśród osób z branży kreatywnej. 3ds Max jest łatwy w użyciu i często bardziej wyrozumiały. Jest to szczególnie prawdziwe w dziale modelowania. Jeśli chodzi o modelowanie, 3ds Max jest uważany za najlepszy ze względu na jego wysoce wydajny zestaw narzędzi, którego prawie każdy może się nauczyć przy odrobinie praktyki. Ponieważ 3ds Max jest łatwiejszy do nauczenia się niż większość innych pakietów graficznych 3D, jest powszechnie używany do nauczania grafiki 3D dla początkujących. Wiele klas szkół średnich i wyższych korzysta z tego oprogramowania na kursach grafiki 3D i animacji.

Co to za program?

3ds Max to profesjonalny program do modelowania i renderowania 3D do wizualizacji projektów, gier i animacji. Ale zanim stał się 3ds Max firmy Autodesk, nazywał się 3D Studio. 3D Studio zostało opracowane przez Yost Group, firmę założoną przez znanego filmowca i projektanta oprogramowania, Gary’ego Yosta, i zostało po raz pierwszy opublikowane przez Autodesk w 1996 roku. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakiego rodzaju modelowania używa 3ds Max, jak działa, jego interfejs, użytkowników i czy powinieneś wypróbować to narzędzie. Odwiedź: https://www.rivasoft.pl/autodesk-cat-2.

Studia gier, takie jak Ubisoft, używają go do tworzenia wielu zasobów gier. A uczelnie, takie jak Savannah College of Art and Design (SCAD), używają go w swoich klasach. Polegają na programie 3ds Max w nauczaniu animacji następnej generacji artystów. Jeśli chcesz zanurzyć się w złożonym i ekscytującym świecie grafiki 3D i efektów specjalnych, 3ds Max to doskonały program do rozpoczęcia nauki. Jest gotowy do użytku w studiu i używany przez profesjonalnych artystów na całym świecie, a jednocześnie wystarczająco delikatny, aby go podnieść, nawet jeśli masz niewielką lub żadną wiedzę na temat jakiejkolwiek pracy 3D.

Modele 3D

Zanim powiemy Ci wszystko, co musisz wiedzieć o 3ds Max, cofnijmy się o krok do szerszego świata grafiki komputerowej. Programy do grafiki komputerowej możemy podzielić na dwie główne kategorie: 2D i 3D. Dzięki programom graficznym 2D, takim jak Adobe Photoshop, tworzysz obrazy i układy oraz nimi manipulujesz. Projekty często obejmują schematy techniczne, logotypy, typografię i edycję zdjęć. W programach graficznych 3D używasz danych geometrycznych do tworzenia obiektów, zwanych modelami 3D. Modele te wykorzystują zbiór punktów do wyświetlania w 3D. Istnieją cztery główne metody modelowania 3D: prymitywny, wielokątny, niejednorodny racjonalny splajn bazowy (NURBS) i racjonalny splajn bazowy.